fredag den 18. februar 2011

Lombok pt 2


Tak for hilsnerne.

Ja hotellet er svedigt. God Nasi Goreng på terassen med udsigt udover bugten.
Tror måske vi tager til Ubud og Balangan på Bali efter dette. Der skulle være en god bølge i Balangan og er rimelig godt placeret på Bukit.
Var på tur idag med en amerikaner fra outer banks, North Carolina idag. Lækker mst stil på knallerter og udover grusvejene. Kom til at tænke på Asger og Fredes styrt.
Vi kørte til et sted der hedder Air Guling hvor der var en perfekt peelende højrebølge og kraftig offshore vind. Ca 3 meter bølge når de var størst.
Vi surfede i 4 timer, jeg fik min første barrel på ca et halvt sekund samt solskoldninger over hele kroppen.
Det var helt sikkert mit livs bedste session.
Har lige spist hummer, Mahi-Mahi og kæmperejer og tror jeg lige kan klare en aftentur i pølen inden sengetid.

MST mandekys

Øyås

Ps: har endnu ikke fået taget billeder af surf. Er her med svigermekanikken og de gør et supergodt arbejde med at passe ungerne, men har altså ikke fået taget nogen surfbilleder.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

fedt fedt fedt fedt fedt.
dejligt at høre. gi gas vilder vilder MST. her hjemme er det -2 og nada vind men masser af sol man ikke bliver skoldet af :)

Anonym sagde ...

ps det var mig der skrev anonymt. er på arb og gad ikke logge ind. stener på arb.. MST Frede

Anders sagde ...

Yes, nice, husk at kobe vest