søndag den 6. marts 2011

Snøft snøft hulk og snøft

En kold sur afvaskning i tis. Sådan kan jeg bedst beskrive den danske bitre skiden-gusten-blege virkelighed efter 3 uger på Bali og Lombok.

Ja chef, nej chef, javel chef.............



Malk de Koijn, Kosmisk Kaos:
"Jeg har kun kulde, vil gerne bytte det til varme
så jeg synker en klump i mens det flår i mine tarme
mine arme går i bund som et lod af bly
ja det vel nok en ringe trøst at i morgen er en ny dag".

Ovenstående billeder er fra en session i Serangan, Balis Østkyst den 26. februar.
Jeg var i vandet med Christian fra Danmark og Kimmo og Juppe fra Finland da det blev lyst om morgenen ca kl 6.
Vi surfede i 4 timer med perfekte clean bølger inden vi gik op på stranden og indtog vores morgenmad bestående af 2 friskbagte bananpandekager med honning og en friskpresset lemonjuice.
Herefter surfede vi en time til indtil det begyndte at blæse sideshore og bølgerne blev blæst til chops. Bare en helt almindelig surfsession på Bali........
Tjek dette link ud for flere billeder fra ovenstående session, her kan man se at der også var nogle store bølger imellem:
http://www.facebook.com/album.php?id=119967378045487&aid=41168

3 kommentarer:

Anders sagde ...

Det er jo for fedt! glaeder mig. er det let at komme ud til spottet? havde i bil eller?

jacob sagde ...

Ja rimelig nemt. Det tager ca 20 minutter at køre dertil i bil fra Kuta. Man skal aflevere sit kørekort ved en vejkontrol og betale lidt håndøre for at komme derind. En god ide at komme tidligt da det er et superconsisten spot der fungere ved alle tides, hvilket betyder at det altid er ret crowded op ad formiddagen. Prøv at tage kontakt til ham Christian ørsted via facebook. HAn bor dernede og har gjort det igennem 3 år så han er meget lokalkendt. Eller hør kimmo ad, han har bil. Du kan også finde ham på min facebook. Hils fra mig. Skriv hvis du har flere spørgsmål.

jacob sagde ...

Vi kørte med ham der kimmo fra finland der har en en lille suzuki 4wd.