onsdag den 5. december 2012

Smadret longboard

Jeg havde valgt at leje et bræt på Tenerife da Norwegian ikke tager longboards med. Jeg sprang leashen på en dag med hovedhøjde bølger og brættet susede lige ind på klipperne. Efterfølgende så det ud, som man kan se på billederne. Det var et longboard hjembragt fra Hawaii af en argentiner som driver surfskole på Tenerife. Eller det vil sige at det var egentlig hans brors bræt. De tog det nu rigtig pænt og jeg måtte slippe med 200 euro i reparationer. Den sidste dag fik jeg lov at låne et foamboard. Det var næsten blasfemi at surfe så perfekte rene og gode bølger på et foamboard. Men som Steven altid har sagt: " Surfing handler nogen gange bare om at have det sjovt og lege som om man var barn igen". Det var faktisk en ret sjov session, med masser af lange sjove ture på foamboardet og så kan man jo sige, at hvis Ryan Burch kan surfe på foam så kan jeg vel også.


2 kommentarer:

frederik sagde ...

ha ha good damn øyås. det lyder som en griner tur

jacob sagde ...

Ja det var satme godt. Der kommer flere billeder de næste dage!!