søndag den 25. december 2011

...og mere julesurf på den anden side af fjorden.

Jeg holder jul i Odsherred lige på den anden side af fjorden fra der hvor vi jo plejer at surfe. Men herovre er der også god surf når bare vinden er i tilpas meget i nord - og det var den jo juleaften! Tilmed havde jeg et helt nyt bræt som jeg har glædet mig til at prøve som et lille barn glæder sig til juleaften.

På vej afsted til min solo session finder jeg dog ud af at jeg ikke havde noget voks til mit splinter nye bræt; fuck så røg min session på grund af noget skide voks! "Nød lærer nøgen kvinde at spinde" plejede min mormor imidlertid altid at sige og sandt nok. Mens jeg forbitret rendte rundt og ledte efter noget voks kom jeg til at se på juletræet. Ahaa! Harpiks er jo dejligt klistret -også når det er vådt! Det måtte kunne bruges i stedet for voks. 5 min efter sad jeg i bilen med nogle grangrene, klar til en session. Nyt bræt, ny "voks" og nyt spot; småt men godt og med høj sol. Så smagte juleanden også bedre bagefter...

God jul







3 kommentarer:

Anders sagde ...

Lækkert og dejligt med en jule-solo session!

Anders sagde ...

Ps. god ide med harpiks

Anders sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.