mandag den 24. oktober 2011

Tysk Luksus! Nu med surf?






Som tingene var skulle jeg med min gode ven Jonas som ses på billederne (meget glad) til en lille festival i det sydlige Tyskland. Alle dagene vi var der va en smugle omtåget og flød ud i et, en for for Roskilde hukommelse og tilstand.
den sidste dag vågnede jeg dog lidt op, da min surfer hjerne pludselig huskede der "sgu da" surf i Munchen. havde ingen anelse om hvor det lå henne af i byen, men heldigvis var Jonas kæreste med da hun fortiden studere der nede. Så hun kunne guide os med hjælp fra min noget misbrugte hjerne.
Vi fandt det og hold da op! Tænk hvis vi også havde, en sådan flod i baghaven....

11 kommentarer:

jacob sagde ...

Ahh Doris, ich möchte gern ein obstler und ein sweinhaxel haben mit die ganzen molevitten!!!!

jacob sagde ...

Ahhh Fritzchel, du macht mir ganz heiss!!!! Ich habe gehört das du grosse und sehr lange zwieblen haben. Ist das korrecht???

jacob sagde ...

Aber Doris, Du köente nicht diesen zwieblen gesehen. Du kanst im kopf blöt geworden, es ist nicht für junge südeutscherinnen. Es ist eine grosse mundfull. Das muss ich dich sagen, mein lieber Fritzchel!!!!

jacob sagde ...

Fritzchel Fritzchel Fritzchel, du bist ein werders echtes gentlemann. Sehr süss. Was sollen mann sagen. Ich bin böse und knalle mit die tür? Das geht nicht. Heiss heisss heiss heiss. Mein lieber Fritzchel!!!

jacob sagde ...

Aaaaahhhhhh Doris du macht mir ganz blöt im kopf. Ich habe im vonvorne kommentar ganz mundgeil gesagt ich habe lieber Fritzchel gesagt. Ich habe lieber Doris gemeint. Doris Doris Doris, warum geht dieser liebe nicht wie ein langdistanzvorhold? Es ist ich das böse und knallen mit der tür sollen!!!!! Lieber Doris!!!

jacob sagde ...

Heissssssssss, mein lieber Fritztchelein!!!!!! Ich bin heisssssss!!!!!

jacob sagde ...

Doris, Ich bin sehr Geil!!!!!!

jacob sagde ...

Fritzchel!!!!

frederik sagde ...

ha ha har du nu været på arb igen :) selv on jeg har været i det tyske kan jeg stadig ikke forstå så meget. men jeg forstår det generelle, hovedparten altså. det er noget med en mand og en dame

frederik sagde ...

når ja en lille ting til. aldrig har en billed serie fra min hånd fået så mange kommentarer, dejligt og lidt sejt

jacob sagde ...

Det var bare den rette blanding af surf, sprut og damer, mein lieber Fritzchelein!!!!!